Школа-інтернат здійснює комплексну реабілітацію дітей, які потребують корекції розумового розвитку,– забезпечує права дітей на здобуття певного рівня загальної середньої освіти вкомплексі з корекційно-розвитковою роботою й медичною реабілітацією.

Навчально-виховний процес у школі будується на принципі індивідуального та диференційованого підходу до кожної дитини, із урахуванням її індивідуальних особливостей та освітніх потреб.

Корекційно-педагогічнаробота здійснюється шляхом проведення:

- організації корекційного впливу на різних заняттях (з математики, української мови, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, розвитку мовлення, фізичної культури, трудового навчання, соціально-побутової орієнтації та ін.) в грі, побутовій діяльності;

- соціалізації дітей у суспільство (допрофесійна орієнтація).

Вихованці школи-інтернатуотримуютьпослуги:

- медичних працівників,

- психолога,

- вчителів - дефектологів,

- соціального педагога,

- логопеда.

Соціально-освітнігарантії:

- Формування особистості, забезпечення соціально-психологічної реабілітації і трудової адаптації учня, виховання в нього загальнолюдських цінностей, громадянської позиції.

- Медичне обстеження, оздоровлення, лікування.

- Соціально-педагогічний та психологічний супровід.

Вирішення питань подальшого навчання і працевлаштування
Кiлькiсть переглядiв: 93

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.