Школа-інтернат здійснює комплексну реабілітацію дітей, які потребують корекції розумового розвитку,– забезпечує права дітей на здобуття певного рівня загальної середньої освіти вкомплексі з корекційно-розвитковою роботою й медичною реабілітацією.
Навчально-виховний процес у школі будується на принципі індивідуального та диференційованого підходу до кожної дитини, із урахуванням її індивідуальних особливостей та освітніх потреб.
Корекційно-педагогічнаробота здійснюється шляхом проведення:
- організації корекційного впливу на різних заняттях (з математики, української мови, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, розвитку мовлення, фізичної культури, трудового навчання, соціально-побутової орієнтації та ін.) в грі, побутовій діяльності;
- соціалізації дітей у суспільство (допрофесійна орієнтація).
Вихованці школи-інтернатуотримуютьпослуги:
- медичних працівників,
- психолога,
- вчителів - дефектологів,
- соціального педагога,
- логопеда.
Соціально-освітнігарантії:
- Формування особистості, забезпечення соціально-психологічної реабілітації і трудової адаптації учня, виховання в нього загальнолюдських цінностей, громадянської позиції.
- Медичне обстеження, оздоровлення, лікування.
- Соціально-педагогічний та психологічний супровід.
Вирішення питань подальшого навчання і працевлаштування
Коментарi